مهران اهتمام ، وکیل پایه یک دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی ، دفتر : 02634252137 * شماره همراه : 09365193689

مهران اهتمام ، وکیل پایه یک دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی ، دفتر : 02634252137 * شماره همراه : 09365193689

وکیل پایه یک دادگستری در کرج

جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ب.ظ

پذیرش و قبول کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده 

شماره تماس جهت هماهنگی و مشاوره  : 09127981391

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۶
مهران اهتمام

نظرات  (۵)

۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۷ حسین علی پور

سلام

مرسی که اینقدر وبلاگتون خوبه

من نیاز به مشاوره حقوقی دارم

کسی میتونه برای مشاوره حقوقی راهنماییم کنه

سلامممممم

من به وکیل اعاده دادرسی کیفری نیاز دارممممم

کسی میتونه وکیل اعاده دادرسی خوب بهم معرفی کنه؟

ممنون میشمممممممم

سلام

من برای تغییر رای تجدید نظر از کمک وکیل دادسان استفاده کردم

خاستم بهتون اطلاع بدم احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر وجود داره

یه سوال داشتم ازتون

احتمال برگشت رای در تجدیدنظر وجود داره؟

کسی میتونه بهم بگه برای برگشت رای در تجدید نظر باید چیکار کنم؟

ممنون میشم

سلام

وقتتون بخیر

وکیل من روند اعتراض به رای تجدید نظر رو تسریع کرد

تا قبل اینکه وکیل بگیرم نمیدونستم که امکان اعتراض به رای تجدید نظر وجود داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی